Forum

Hej Managers

Det er ikke nogen hemmelighed, at det desværre ikke blev til en lykkelig skilsmisse, da vi stoppede samarbejdet med Berlingske Media/B.T. sidste efterår.

Vi har nu indgået et forlig om ”bodelingen”, hvilket kommer til at have nogle konsekvenser her på Holdet.dk:

  1. Gruppe Forum - Indlæg eller tråde skrevet før 1. september 2009 slettes.
  2. Medaljer og Pokaler - Alle udmærkelser opnået i et spil lanceret før 1. september 2009 slettet. De brugere der bliver ramt vil modtage et ikon ved deres udmærkelser som linker til dette forum indlæg.
  3. Brugere - Brugere oprettet før 1. september 2009, og som aldrig har oprettet et hold eller bidraget med anden form for indhold på Holdet.dk, såsom forumindlæg eller ”vægbeskeder”, vil blive slettet! Disse brugere skal derfor oprette sig igen, hvis de ønsker at deltage i spil eller socialt på Holdet.dk.
  4. Grupper (A) - Hvis sletning af brugere (pkt. 3) medfører at der er grupper som ikke længere indeholder medlemmer, vil disse grupper blive slettet.
  5. Grupper (B) - Hvis sletning af brugere (pkt. 3) medfører at gruppe-ejere er blevet slettet, vil disse grupper blive overdraget til det medlem af gruppen som har tilmeldt sig først.

Ovenstående vil blive gennemført fredag den 16. april kl. 13.00. Hvis I har udsigt til at få slettet indhold (indlæg eller udmærkelser), så kan vi kun opfordre til at I printer, eksporterer eller gemmer indlæg, samt sender jeres udmærkelser til Facebook (ved at klikke dem op på jeres profil). Bemærk at efter skæringstidspunktet fredag d. 16. april kl. 13.00 er der ingen mulighed for at genskabe disse data.

Vi kan kun beklage den korte tidsfrist og de gener som forliget vil medføre. Vi har kæmpet hårdt og længe for at I deltagere kan beholde jeres udmærkelser, da vi mener de er optjent i vores spil. På den anden side ville det med stor sandsynlighed have resulteret i en opslidende og ressourcekrævende retssag, hvis vi skulle have kørt denne sag til ende. Vi har i stedet valgt at se fremad og bruge vores kræfter mere konstruktivt.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com


Øv. Jeg er ellers helt vild med min veteranmedalje. Snøft...

The artist formerly known as Morten Nielsen 44.610Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Joy to the world, The King is back!

Nåe ja, hvad fanden. Bare de ikke stjæler vores æbler......

Deres lortespil lukker sikkert snart alligevel. Mage til amatører skal man lede længe efter....
Når der endelig er en person der har noget positivt at skrive på deres forum, lugter det ofte langt væk af BM/BT medarbejdere....
Efter hvad jeg kan læse, og nogle jeg har talt med, fortsætter de fleste her på Holdet i næste sæson.

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Ærgeligt med diplomer og udmærkelserne, men mon ikke det er til at leve med alligevel? ;-)

@ 3

Yep, ærgeligt mit nylige hårdt tilkæmpede Superliga-emblem nu blot bliver et ikon...:-)

Kunne man ikke udforme ikonet lidt illustrativt lækkert, så?

MVH

P. Pride

@ 2

Æblerne har de jo allerede stjålet! Og vi har fået et "H" i stedet for! ;-)

The artist formerly known as Morten Nielsen 44.610Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Joy to the world, The King is back!

Det er sgu da synd for Smed, som har vundet alle sine pokaler før årtusindeskiftet.

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter

Og synd for HNC, at han allerede har fået fjernet sine pokaler.

Don K17.315PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Kom nu med det anfører hattrick

@ 7

Husker HNC som Randers-Fan. Korriger mig hvis jeg tager fejl !

Altså har HNC jo før prøvet at skulle bygge noget nyt op (troen på RFC). Det må han så også gøre nu ;-)

Situationen med Randers var dog måske en lidt anden, da dér ikke rigtigt var sååeh mange point at fjerne før 1. september 2009.

PS: Må igen udtrykke min forundring over at RFC så sent ansatte en træner i denne sæson? Ove C. er jo kommet relativt sent til.

PPS: Postulat: Vejle var aldrig rykket ned hvis ikke man havde fyret Ove C. dengang. Det var en fejl. Nu hænger De på Grenen, men ikke den grønne...

Jo Jo. I dag holder jeg også med Køge. Hattrick af Fabinho Fantastico. Jeg elsker den lille trold. Hvem husker ikke hans lille hæl-flick til SØREN BERG, som sendte Brøndby ned på 8. pladsen for to år siden.

Husk fra nu af altid at skrive SØREN BERG med STORE BOGSTAVER.

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter

Forresten holder jeg også med Brøndby i dag og på søndag. Jeg er allerede begyndt at få næseblod og udslæt af det. (på piiiikken)

Henrik Norup Christensen3.825Top 10%Valideret KontoTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
Prøv en af vores cremede varianter

Hehe..."Mistet udmærkelse" :-)

Mon den er gangbar?
God weekend!

John Andersen30.755Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%PræmievinderValideret Konto
YNWA... Come on Liverpool <3

Skal i (Swush) ikke have opdateret ikonerne ud for den enkelte manager på highscoren?

Hej Simon,

De skulle gerne være opdateret nu :)

Med venlig hilsen,
Micael - Udvikler, Swush.com

Jeg har så også mistet min gamle profil og min top 50 placering! Hvorfor er min profil væk, når mit billede dukkede op da jeg oprettede en ny?!?! jeg vil ha' min gamle profil igen...

@14 Den skal du vende med Support, der er helt sikkert en enkel forklaring.

Peo - Holdet.dk2.170Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Nu ved jeg ikke om denne tråd stadig læses, men en 1. plads i Tourspillet forrige år basis, der sendte mig en tur til Vuelta'en, hvorfor er den ikke honoreret med et flot emblem?

har der været præmier til basis hold ? :D Men for at få ikoner og hof point skal man have guld eller guld+

Valoel18.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%
NFL - JA TAK

Måske det er en af de "Mistet en eller flere udmærkelser" (lilla emblem)

@ KIWI

Basis hold for selvfølgelig r.v og nøgler !! Vil du have noget som helst, så må du grave muldvarpen frem fra dybet. Mener heller ikke der var mulighed for at fedtspille i 2012 ?

Årk du må ikke tage fejl king kong. Jeg elsker holdet.dk og hiver hjertens gerne muldvarpen op. Spiller jo ikke for sjov :-) I 2012 var der af uransagelige årsager gode gevinster til basishold også, så derfor laver man selvfølgelig begge hold :-)

Ok Kiwi all forgiven ;o) Jeg er bare ikke fan af folk, som kun fedtspiller. Lad så den hvile i fred og god tour til dig og dine hold.

Hehe tak. Du kan passende kigge op i tabellen efter mine hold ;-)

Det tror jeg ikke du skal regne med Kiwi. Det må være min tour til at vinde et eller andet nu.