Forum

Nu ser det ud til Chiefs-Patriots kampen ikke bliver spillet i denne runde alligevel pga. Corona? Hvorfor er det at man ikke kan have transfer fra kamp til kamp og ikke som nu, at alle dem der har spillere fra Chiefs og Patriots kommer til at tabe hele spillet fordi man ikke har mulighed for at skifte mellem kampene!! Ved godt at ingen kunne forududsige dette men så prøv at ændre på måden der handles på?! Eller er jeg den eneste der synes dette??

Enig ... det havde været smart, og det har været oppe og vende før. Der burde naturligvis være 2 deadlines. En frem til torsdag nat kampen og så til kl 19 søndag. En ting er at der helt uforudsigeligt sker ting som her, og som derfor blot er held der afgør om man er med eller ej, men det ville også være rimeligt hvis man kunne forholde sig til skadessituationen frem imod søndag.

Lortespil ...

RMIR65.610PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Ja det er jo en rimelig stor røvfuld man får med Chiefs QB som anfører.

Hold kæft noget lort

Bennedbæk231.440PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Ja, latterligt... og de burde faktisk gå ind og åbne for nye udskiftninger i det øjeblik det blev kendt at loftet er aflyst.

RMIR65.610PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Jeg skrev til dem for et par år siden og spurgte dem om det ikke kunne ændres, hvor jeg bare fik at vide at, på denne måde kunne alle være med og alle havde lige stor chance for at vinde og ikke dem der sidder og checker stats og skade situationer op til hver kampstart. Der tænker jeg, at hvis man vælger at betale 79kr for at have muligheden for vinde præmier, så er man ikke rookie til NFL eller én af de andre spil og så går man også op i det..

Den spilles guskelov alligevel i runden!!!!

Say My Name