Hej Swush!
Til at starte med - pisse fedt mand håndboldliga-spil! Håber dette fortsætter.
Starter spillet ikke allerede på lørdag? Der starter slutspillet jo? I har først sat starten fra runde 2 i slutspillet? Er det ikke en fejl?
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Det må helt klart være en taste fejl eller evt at DHF har lavet lidt om på programmet på et tidspunkt uden at swush lige har fået det rettet.
Selfølgelig skal vi da med fra start af og de har jo også sat de første 6 runde af til puljekampene
Slut med Serie A og Bundesliga herfra
Hej
Det er vist lidt afhængigt at hvor man kigger, men vi tjekker selvfølgelig op på slutspillets kampprogram, så vi får alle runder med.
Herrelandsholdet har træning og kampe mod Polen og Sverige d. 11. - 17. april, så mit bud er at slutspillet starter d. 20. Kampprogrammer der vises hos Tophaandbold.dk og DHF har også start d. 20.
Mvh. Christian
Blimey!
Super Christian vi var bare for ivrige, spillet skal naturligvis være med fra start af
Hvor når kommer der cykel rytter spil.... Savner det bare så meget... Forkert tråd Wtf..!
Jack is back.
Det aldrig forkert at skrive om cykel spil lige meget hvilken tråd det er med afstand de bedste spil de har herinde ;-)
Enig med Benned - Fuldstændigt ligegyldigt hvilken tråd du skriver i - De svarer ikke alligevel!
Men ja, vi skal have cykelspil snart - Har i øvrigt hørt en fugl synge om at der i år bliver mulighed for at vælge reserver til managerspillet - som kommer i effekt i tilfælde af styrt. Ting tager tid, men det har vi ventet på i 32 år!
Say My Name
:))
Tænk hvis der fandtes et Cykelrytterspil. Med Forårs klassikkerne... 6-8 løb. 15-20 kontrakter..Lidt ligesom i golf.. Kunne det bare være røv fedt.. :)) Vil også kunne dulme mine abstinenser hvert år..
Det har de på feltet men de har ikke lige brugt en IT mand til at designe spillet ... fuldstændigt håbløst og tåbeligt designet og en vanvittig gameplan. Var inde og forsøge mig tidligere hos dem - ryttere delt op i kategorier - i kat 1 kunne man kun vælge pogacar- skrev lige til dem at det da måtte være en fejl - men det var det ikke. Genialt.
Feltet er kun for dem med cykelforstand
Tilbage til håndboldtråden - Lortespil!! Fatter hat og briller af den lorte jydesport. Udskifter 2 spillere som går grassat og laver formue i spillet, og indskifter 2 absolutte must-haves fra Ålborg som så slet ikke spiller ... vorherrebevares. Fjern det spil igen!
Svarer til den runde hvor jeg venligst solgte Helenius, hvorefter han øjeblikkeligt lavede hat alt imens alle andre havde ham som anfører, der slettede jeg holdene