hvor kan man se hvilke hold der fører dvs divisioner
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Jesus christ !
Det tager længere tid og skrive dit indlæg end det gør og skrive nfl.com
NFL Survivor picks 2018 CHAMP
Hvis man ikke kan finde en stilling i NFL så burde man altså slet ikke spille med i NFL, Du har også brugt alle dine 40 udskiftninger så slap af og bare afvent opdateringer mandag formiddag
Slut med Serie A og Bundesliga herfra
Nu ikke så hård ved gutten ... Vel har han brugt alle kontrakter og ligger ikke specielt lunt til i stillingen, men holdet er først oprettet til runde 4 - så måske er det bare fordi han er ny. Hvordan kan man egentlig bruge så mange kontrakter på så få runder - spørgsmålene er mange - og svarene er faktisk ligegyldige. Kan det være noget med at man ikke mestrer den feature der hedder fortryd handler???
Say My Name
1000 % enig Benned !
Præcis, jeg afholder online kurser i fortryd handler onsdage kl 19-23
nfl.com/standings
@gmD
Du skal huske og skrive hele linket ind, ellers går det ikke for trådstarter !
Hvad dælen sker der for mange af de skarpe NFL nørder i top 10-20 inden sidste runde? Mange har kun 1-2 kontrakter i behold og nogen slet ingen.... Helt crazy når man har spillet så flot og ligger til podiet !!
NFL - Årets managerspil
Hvis det er RMIR du tænker på er han jo stadig under oplæring i NFL Han bliver farlig til næste år
Ha ha - Ja han er også overaskende godt med, uden for mange udskiftninger dog men han er vel også 3 års lærling nu
Lortespil ... !
Og ja, man skulle have holdt snitterne væk fra kontrakterne nogle gange, og jeg ser tydeligt hvor dumme satsninger gav direkte heftigt minus her i slutrunderne. Meget har spillet godt undervejs - de to største fejl har været at stædigt holde fast i Kelce og Kamara - men det er de små marginaler. Og du har ret Benned - næste år tager jeg den til tops. Denne gang må jeg vel nøjes med en top 15 placering da 4-5 spillere jo næppe kommer i kamp.
Godt ord igen og du har ret, det har ikke været helt min sæson og jeg byttede gerne med dig i år. Pointen var nu bare at når nu man er så godt med - og den var ikke kun på dig men 5-7 andre i top 20, så ville jeg ærgre mig gul og grøn over de manglende kontrakter og det er jo ikke nyt at det kræves i de sidste runder 😉 Men du har langt hen af vejen spillet den godt i år 👌