Forum

Jeg er den “heldige” vinder af indtil videre 5 mine cruises til Oslo. Jeg bytter gerne samtlige mine cruises for en enkelt lunken og for gammel Slots dåsepilsner. De er en joke, og det er på ingen måde en gevinst for andre end ejerne af holdet.dk, der kan “lyve” sig til en høj pengepræmie.

Jeg har egentligt altid holdt min kæft, og bare rystet på hovedet af det. Nu ser jeg gud hjælpe mig at førstepladsen i NFL manager er intet mindre end et fantastisk mini Cruise til Oslo. Sig mig engang, tager i pis på os? Er det en joke? Er det skjult kamera?

Whiskysovs8.965PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
PATRIOTS!!!!
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Stik jeres mine Cruise langt op hvor solen ikke skinner

De lytter i hvert fald ikke særlig meget efter hvad pøblen herinde syntes og stopfodre os med mini cruise selvom alle er imod det.

Ved ikke om de har kontor i samme bygning eller hvad der gør at de har så absurt mange koder

Bennedbæk234.425PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Ja det er lige godt groft at man nu får Osloturen serveret som en del af vinderpræmien! Her er 1.præmien på 6000 næsten lige så god som 2.pladsen til 5000. Jeg ville ikke satse min 2.plads for at blive 1´er hvis jeg risikerede at gå ned på 2500 kr eller endnu længere ned...

162.261 kr i præmiepuljen (99x1639)
26.200 kr i præmier (23500 i top og cup+2700 i rundepræmier)
= 16 pct tilbage i præmier

ift fx EM og VM hvor der var så mange hold at procenten var nede på 5-6 pct. Så jo flere hold vi stiller op i guldpuljen jo mindre tilbagebetaling i pengepræmier i pct.

Håber stadig blot, at der er nogle eventuelle konkurrenter til Holdet der læser disse beskeder og ser en forretningsmulig :D

Du skal afgive din stemme før du kan kommentere