Forum

Tillykke til den der har stillet 20 hold og vundet 👍


Den ene latterlige kommentar efter den anden på forum i dag!

I TDF manager spillet er der to manager der er helt suveræne og bliver nr 1-2 og sjovt nok har de kun ET hold hver

Bennedbæk230.620Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Det er korrekt hvad seje og kloge Bennedbæk skriver ovenfor.

Nr. 1 i Tour Manager - spillet uden udskiftninger - er Mathias Mundbjerg, som har 4 af de samme ryttere som mig selv, men som har været så smart også at finde O'Connor og Kelderman plus den genopstandne supersprinter Cav samt vidunderbarnet van Aert. Sateme godt fundet og RESPEKT herfra ♥ Alle 4 ryttere har som bekendt scoret bunker af points - og alle ligger til i kampen om de forskellige trøjer.

Nr. 2 i spillet er 32chi, som har samme hold som jeg, men som også har Cav og Matthews - i stedet for mine Lopez og Kruijswijk, der som bekendt begge er udgåede :-(

I øvrigt har jeg også selv kun et enkelt hold i Manager - og et enkelt hold i Tourspillet. Jeg er simpelthen som folkepensionist for gammel og fattig til at holde styr på flere hold ☺

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Kom så Jonas i 3. uge !!!