Forum

Hej Swush

Angående 9. etape, hvor i skriver; " OBS
ASO startede 9. etape kl. 13:41, frem for det annoncerede tidspunkt kl. 13:45. Handler der blev foretaget i dette tidsrum, hvori der indgik en eller flere af de 14 ryttere fra udbruddet, er blevet annulleret. Fra 10. etape vil handel lukke ved etapens neutrale start."

Hvorfor er det kun 9. etape dette er blevet gjort med? Hvad med 8. etape og sikkert også flere?

8. etape havde også transferluk efter etapens start... Transfer lukkede 12:45, men etapen blev startet før dette tidspunkt... Jeg mener at de rammer kilometer 0 ved 12:41, men fordi en rytter punkterer, bliver etapen først sat i gang 12:43, da Pichon kommer tilbage til feltet.

Jeg handler ALLE ryttere som angriber inden klokken bliver 12:45 - Hvis ikke etapen startede før tid, så skal jeg ned og spille lotto, idet jeg rammer ALLE angreb (Ben Turner fulgte også med uden at kontra angribe)... Tilfældigt? Nej... Hvorfor er det man tilbage ruller 9. etape, når man ikke gør det på 8. etape, som også er startet før tid?

Er det virkelig den rigtige måde at håndtere dette på? Eller skulle man lære af SINE mange fejl og rette det til hviledagen, i stedet for kun at gøre det ved NOGLE etaper??

Hvis du ønsker svar fra Swush skal du nok skrive til dem direkte i stedet for her i brugerforummet.

Thomas Adamsen150.825PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%Top 10%
Rest in Peace, Chris Anker