Forum

Hvorfor var Simon Carr den mest handlede til etapen i dag? Var det fordi Bet365 havde ham som en af sine topfavoritter eller havde han været ude og indikere offensiv kørsel eller?

Jeg bed bl.a. mærke i, at Emil Axelgård slet ikke havde nævnt ham blandt sine 30-40 navne.

Længe siden jeg har spillet Holdet Manager - sjovt at være med igen efter flere års fravær.

Ja man kan god undre sig over hvordan det kan lade sig gøre

Måske har det noget med EB at gøre, men det er da dejligt han endelig kom i mål så vi kunne få opdateret spillene ;-)

Bennedbæk234.375PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Jeg tror det var oddset hos bet365 hvor han var en af favoritterne . Selvfølgelig langt fra Pogacar og så var han også billig . Han er også meget ustabil så ham tog jeg da heldigvis ikke . Hvad sker der for Eurosport, skal man også købe ekstra for at få Holm og CO ( det kan de godt glemme alt om )

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Holm, Bay & Co. huserer på Kanal 5

Thomas Adamsen150.825PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%Top 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Og kommentatorerne på Eurosport hedder?

Det kan man lige tjekke op på kl 13 hvor eurosport starter deres sending

Bennedbæk234.375PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%

Der er vist kun en kommentator så jeg har skiftet Eurosport ud med Kanal 5 . En helt anden ting kunne de øvrige hold fx Ineos og Bora ikke gøre livet mere surt for Pogacar istedet for at fragte ham hen til en stigning hvorefter han sætter alle de andre ?

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Eurosport kommentator Mand eller Dame?, trættende at høre på ihvertfald…!!

Bennedbæk: Men, jo det jeg ikke lige kan pga. arb. Derfor mit spg.

Yes det var også dårligt skrevet for det var mere bredt jeg tænkte på at folk lige kunne tjekke og melde ind

Formuleret nok nærmere. Da intet dårligt. Men, ingen gider lige komme med et bud på mennesket bag denne stemme sadly :-!