Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til 8!etape

Bud til 7 etape skal være skrevet i denne tråd senest fredag kl 13.00

Lækker Oslo Cruise til vinderen

Husk man skal være med fra start af og gætte rigtigt på alle etaperne for at kunne gå videre

https://www.giroditalia.it/en/the-route/

Svar på indlæg

Bennedbæk234.375PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Pogacar og Ganna

RMIR65.630PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Både Lipowits og Carr fra mit hold er ude. Og Jakobsen kører som en punkteret badebold. Og nu er jeg ude her. Intet cruise. God kamp!

Quasar One19.030PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%BronzebægerTop 10%
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Jeg prøver ikke at kopiere dig RMIR.

Jeg vælger bare de 2 ryttere med størst sandsynlighed for at vinde. Både ift. hvad fornuften siger men også ift. odds.

Alaphilippe havde gårdsdagens etape som sit største mål i år. Så det var lidt en no-brainer. Hermans og Schachman var feltet.dk's bud. Personligt troede jeg ikke på tyskeren, så valgte Hermans. Tilfældigvis valgte du det samme.

Til etape 7 er man dum ikke at vælge:

Pogacar & Ganna

Nu jeg vælger Pogacar og Ganna, så tror jeg faktisk at Sheffield eller Bjerg vinder. Har smidt en 100 mand på hver.

Go fredag derude og god enkeltstart :-)

Pogacar og Ganna. Selv om det er lidt kedeligt at vælge dem :)

Er det vitterlig rigtigt forstået, at alle 3, som er gået videre i denne konkurrence, vælger præcis de samme to ryttere?

Nå men sådan kan det jo så bare gå videre ved de næste 2 bjergetaper og de næste 2 sprintetaper, hvor selvklart henholdsvis Pogacar og Milan vil være gigant favoritter :-)

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Kom så Jonas i 3. uge !!!

Ja at de vælger de to største favoritter er vel ikke så mærkeligt, så jeg forstår dem godt.
Hvis spillet er så nemt så kan det for en gang skyld være det tage hele giroen inden vi får en vinder
Så Du må heller selv finde på en eller andet konkurrence

Bennedbæk234.375PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%

Måske bare min frustration over, at jeg allerede er ude af konkurrencen :-)

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%

Yes det regnede jeg også med
og igen lidt træls Hermans ikke lige blev nr 6 men så havde vi nok haft 7 ens bud i dag

Vi må se hvordan det ser ud efter weekenden for det jo ikke sikkert det går helt efter bogen lørdag og søndag

Til # 9 gode Bennedbæk

Jeg forventer, at de kommende 4 etaper med 2 sprint og 2 bjergetaper alle ender med henholdsvis Milan og Pogacar i top 6, men giver gerne en gratis fodtur til labre Maastricht, hvis jeg tager fejl :-)

Først på torsdag kommer en etape der kan afgøre din flotte konkurrence!

I øvrigt vil jeg lige blære mig med, at jeg i dag blev f.cking nr. 1 i Zweelers spil om dagens vinder. Jeg satte et hold på 14 ryttere med en blanding af vores allesammens højtelskede gurus favoritter - og klassementsfolk. Dermed overgik jeg selveste mesteren himself, som ikke fulgte sin egen optakt - og ikke havde Schachmann på sit hold. Det gav ingen formue - men en lille mental oprejsning :-)

Nogen som kan skaffe Maastricht et Cruise..?

Jeg har ligget i fosterstilling og grædt snot, siden jeg røg ud i første runde som den Eneste..!!

Vulpius8.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%
Jack is back.

Ja den var også lidt hård ved dig, at være helt vild opsat på at vinde og så ryger man ud på røv og albuer

Det lidt det samme som at være AGF’er

:-)

:-)