Forum

Kommer der ikke procenter på tour manager

Allan Hansen48.515PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
MAND 57 År

Kunne være fint, hvis der IKKE gjorde, så det rent faktisk krævede, at folk selv skulle researche bare en lille smule...

Men hvilken research er det?

Procenterne er jo bare en indikator på et valg, med dertilhørende bandwagon effekt uden reelt indhold af analyser.

Det samme med fodbold. Procenterne betyder absolut ikke at det er et godt valg.

Faktisk er de en god måde at kunne skille sig ud på, hvis at undgå dem, hvis muligt.

MartinHJ3.485PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Er der mere sovs?

Hmm, det ser ud til at der er færre hold tilmeldt end der plejer - nok fordi de ikke viser pop-procenter endnu...

Thomas Adamsen150.825PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%Top 10%
Rest in Peace, Chris Anker

På min favorit udenlandske sportsspil side er der procenter på fra det øjeblik spillet lægges op - og den første manager har sat sit hold - altså også på spil på det samlede TDF - og på spil på hver enkelt etape mv.

Så bestemmer man jo selv som manager, om man vil sætte ryttere med høje procenter på sit hold - og dermed have et hold, som ligner de andre - eller have et hold med ryttere med lavere % for dermed at have større chance for at vinde.

Så prøv at finde de udenlandske spilsider. De er gratis at besøge - og dermed er % også gratis. For lur mig om ikke de udenlandske managers har nogenlunde samme favoritter - som os danske managers. Jeg nævner ikke navne på spilsider af frygt for at blive censureret :-)

God Tour til alle håbefulde managers :-)

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Kom så Jonas i 3. uge !!!

Tænker dog næppe, at det matcher. Da pointsystemerne og priserne (forhåbentligt) varierer imellem de forskellige spil

Ingen POP
Så laver jeg lige et ekstra

Bennedbæk234.375PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Nu er det jo sjældent det går som præsten orædiker . Fx i Giroen hvor Narvaez ( Ineos) blev den højst scorende i kat 3 mener jeg

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."