Ikke om jeg begriber al den hysteri der er om ham, og hvordan nogen af jer ligefrem omtaler ham som en guru??
Manden er personificering af begrebet "Fake it til you make it", og jeg forstår simpelthen ikke, hvordan folk ikke kan gennemskue det!?
Hans talent består i at tage andres meninger, og med en masse pynteord omskrive det, og med brug af vendinger såsom "jeg tror", "jeg mener", "det er efter min mening", og "jeg har valgt at pege på" gøre det til sit eget......og alle sluger det råt!?
Har ingen lagt mærke til, at hans endelige bud på favoritter ALDRIG kommer, før bettingsiderne er kommet med deres odds? Og så har jeg ham mistænkt for decideret at copy/paste indhold fra andre mindre kendte udenlandske sites, køre det gennem Google translate, og lige omskrive det med lidt egne ord?
Han kan ikke skrive noget, som jeg ikke i forvejen kan læse mig til på andre sites og bettingsider, og har ikke en eneste selvstændig mening.
Hans skriverier minder mig om projekter i folkeskolen, hvor klassen blev delt op i mindre grupper, hver gruppe fik et emne(person, begivenhed, ting osv), og så skulle man tale godt om dette emne! Emils "emner" er så at læse bettingfavoritterne oppefra, og derefter fylde en masse fyld på og gøre det til hans eget.
Hver evig eneste gang favoritterne til en etape kan læses på en bettingsite, ved jeg med det samme, at Emil har nogenlunde samme prioritering. Det er jo i sig selv ikke så underligt, favoritter er det jo af en årsag. Men han har aldrig peget på- og skrevet sine analyser før publicering fra odds sites.
En ting er, at han i dag har Arrnaud de Lie og WVA så højt i "sin" prioritering(var de ikke i går FØR bettingsiderne, og blev først opdateret kl 6 i morges), men bare vent til de rigtige udbryderetaper, der bliver det rigtig tydeligt.
Nogen der kan hjælpe mig til at forstå hypen? Altså udover "fordi han gider"? :D