Forum

Simpelhen så useriøst med en tour cup når man 1. Ikke kan se om man er kvallet. 2. Ikke kan se sin modstander. I forvejen er dette spil tilsat en god portion lotteri med styrt deklasseringer mm. Nu tilsætter man det lidt mere lotto ved ikke at kunne spekulere i kaptajnvalg. Herregud hvor svært kan det være at opdatere dette spil….. suk 😔🚴🏻


Din modstander i cuppen kan da ses nu?

PS 430024.490PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
4 plads Vuelta 2019

Ja tak 30 min for sent i forhold til kaptajnvalg 😔

Det er heller ikke godt nok men alt andet lige, ved man hvem man ønsker som kaptajn uagtet hvem ens modstander i cuppen er

PS 430024.490PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
4 plads Vuelta 2019

På ingen måde... kæmpe indflydelse på om jeg fx. skal have phillipsen som kaptajn eller Pogagar på denne etape. I grove træk, er modstanderes hold bedre = Phil som kaptajn er mit det bedre Pog som kaptajn. Var ude for det samme scenarie for 10 år siden og det er åbenbart ikke blevet bedre....:(

Argh come on. Hvis jeg skulle vælge mellem Philipsen og Pogacar som kaptajn bliver det da pogacar

PS 430024.490PræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%
4 plads Vuelta 2019

Det handler ikke om hvad du vil tage, det handler i høj grad om modstanderens hold. Men lad det ligge; hvis ikke det er indlysende