Forum

Er det virkelig rigtigt at opretttede guldhold efter runde 1, ikke deltager i div præmier resten af spillet ? Trods det koster 119.- for at være med, og vel at mærke man ingen chance har i spillet ? Mit barnebarn har lavet et gratishold, men vil give ham et guldhold fra runde 2... Og så kan han ikke engang evt se frem til en rundepræmie ? Håber jeg tager fejl, men ellers er det godt nok endnu et latterligt koncept... Det må da være en fejl ;.O
Mvh John

John Andersen31.200PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%
YNWA... Come on Liverpool <3

Jeg forstår godt at man ikke kan lave et hold til finalen, og så rende med hele præmien... Men det er jo teoretisk, og vil aldrig ske... Men så opretter vi bare ikke disse 4-5 hold i familien.. Og glad for jeg ikke oprettede et hold fra start.... tåbeligt koncept :-(

John Andersen31.200PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%
YNWA... Come on Liverpool <3

Fordi det er blevet udnyttet utallige gange til at lave et runde hold i diverse spil

Bennedbæk229.635Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Hmmmm... Men ingen har vel chance for at vinde et spil, hvis man først deltager fra runde 2, i et spil på 7 runder... Okay.. Vi dropper det bare :-) Held og lykke til alle jer andre :-)

John Andersen31.200PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%
YNWA... Come on Liverpool <3

Og derfor kan det aldrig give mening at deltage i et spil, hvor man betaler 20kr mere, og så ikke har mulighed for at vinde noget? Hvem f.... gider det ?

John Andersen31.200PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%
YNWA... Come on Liverpool <3

Tror faktisk det er prøvet i et cykelspil at vinderen først var med fra runde 2 og det var garanteret cykel eksperten TMA der regnede noget ud den gang som jeg lige husker det

Bennedbæk229.635Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Fair nok... Synes dog det er tåbeligt at man skal betale 20kr mere for hold der slet ikke kan være med i præmierne.... Fair nok at det koster de 99.-.. Men at tage yderligere 20kr for man slet ikke kan være med i noget... Det virker direkte åndsvagt... Jeg er dog ikke overrasket :-)

John Andersen31.200PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%
YNWA... Come on Liverpool <3

Nu ikke så brysk .. hvem hænger sig i detaljer? Kan du ikke bare opgradere dit eget fedthase hold til det stakkels barn?

Pyt, vi er til for at hjælpe hinanden - du kan købe mit ene hold hvor jeg har Scammaca som kaptajn og med Shaqiri på midtbanen. Det kan du såmænd købe for 99kr og jeg tror sagtens vi kan få servicemindede Swuc til at overfører det til din konto.
Jeg tager mobile pay ...
Ged barberet.

RMIR65.440PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

God idé 🤣🤣
Han har et gratishold, og jeg lavede så et igår også. Autogeneret.
Men vi venter til PL. Af princip nægter jeg at betale ekstra for et ringere produkt.
Men gad nu godt høre Swush om hvordan de fik den bøvede idé om hvorfor det skulle være 20kr dyrere 😊
Det er nok opfundet på Hvid’s Vinstue.

John Andersen31.200PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%Top 1%
YNWA... Come on Liverpool <3