Forum

Hvad betyder at spillerne får point i TREND.

F,eks har Trossard fra Belgien - 1336 , det ændrer sig til mere og mere negativ TREND, jeg tror det har noget at gøre med om de stiller op til næste kamp. F.eks ståe Leao fra Portugal med -2425 - han har karantæne og Schick fra Tjekkiet med -825 og han blev lettere skadet i sin sidste kamp. Det undrer mig meget med Trossard - han så ikke skadet ud og har ikke karantæne. Hvem ved hvad TREND pointene står for???

Hilsen Per


Trend er et udtryk for hvor meget de bliver købt og solgt på holdet.dk

Hvis 100 har købt Trossard og 300 samtidig har solgt ham vil han have en negativ trend på 200.

Så det har intet med pointgivning til spillerne at gøre. Udelukkende for at vise deres popularitet til en given runde

Hej. Det giver mening , tak for svar. Kan dog undre mig over så mange vil af med Trossard:o)

Hilsen Per

Der er nok en af “eksperterne” der har sagt han skal skiftes og så bliver han skiftet i enorme mængder, man kunne jo håbe han lige lavede en kasse i næste runde

Bennedbæk229.635Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Vel fordi han startede på bænken at 5000 har solgt ham, bare et gæt.

Men hans afløser fra den kamp har karantæne, men de kan selvfølgelig vælge en helt tredje spiller i stedet for til denne runde

Bennedbæk229.635Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Negativ trend kan være en god måde scoute spillere, hvis du skal indhente feltet. Fx har Mbappe i denne runde en negativ trend på 916, efter at han også i sidste runde (her retmæssigt) havde en ekstrem negativ trend. Nu starter han så inde og så håber jeg, at han som min anfører kan scorer 7 kasser, og så har vi ham ret meget for os selv, os der har ham

Ja der er kun 24 % der har Mbappe . Statistik kan bruges på mange måder

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Jojo, men stortset alle aktive spillere har jo solgt ham til sidste runde, hvor han 100 % var ude, og når han så efterfølgende igen har negativ trend, kan man godt spekulerer i, at de fleste af de 24 % er basis eller andre inaktive hold. Men det var nu ikke for at starte en diskussion :D