Forum

Er der andre metoder at finde ens venner på, udover at få dem til at kommentere på ens spørgsmål?


Du kan finde dine venner hvis du trykker på konto oppe til højre og så derefter 'venner' oppe til venstre.

Jeg vil til gengæld gerne vide om man kan søge på personer?
Sådan så man kan finde sine venner som man ikke er blevet venner med endnu.

Jeg synes der mangler en "søgefunktion"

Det gør der også desværre.
Det nemmeste er næsten at skrive her på forum og så trykke på profil og derefter tilføj som ven

Bennedbæk230.620Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Tak for hjælpen

Lidt en skam at de ikke bare har en søgefunktion :(

MSC 0
Keep calm and demand trial by combat

Det kan da ikke passe man ikke kan finde sine venner på andre måder....
Her betaler man igen og igen for udvidede funktioner og så kan man ikke engang få lov til at finde venner og invitere dem til ligaer m.m.

Holdet.dk - Stram op...

MARRTIIIIIIN

Her Von Ben

Rasmus!!

Jacob B. L.!!!

Hvad, chico?!!

Det er vildt dårligt lavet !!!

Hvad er det for en masse bavl her - I må sgu finde venner andetsteds!

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

.

.....

Find Holger.

Find Finn.

Kært barn....

:-)

Det ser ud som om det virker :-)
Der er selvfølgelig lige et par stykker imellem der fatter nada, men det er jo fordi de ikke selv har nogen venner og håber på at nogen trykker på deres profil og vil være venner med dem..

God Ferie

Bennedbæk230.620Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Jeg vil også have venner!

:-)

Madsss :(

har i prøve med dukker ? de kan blir din bedste ven,fordi de siger aldrig nej! :-)

Nooby18.375Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderSølvpokal
......Nothing.

hej

Henrik, hvor er du henne?

jacob, kom hid

service kom ind

Merring5

Røjse

Niels og Søren

Busk og Søren

hej

hej

Hey

hej

Hej

Hej

Lukas Lund

Hej Kasper

LukasLund180
Brøndby til jeg dør!

Casper Voldstedlund

cltommerup0Valideret Konto
Hvorledes finder man sine venner på holdet.dk?

Biskop Futte

Hej Sebastian

....

Hallooooo....er du der Oliver?

Halloooooo

der er 3 poser haribo for en 20'er i superbrugsen

MartinHJ3.460PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Er der mere sovs?

Stærk tråd den her

Kom ned på grillen der er de fleste af jeres venner..
Ses på grillen

Joebo9.080PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Undskyld forsinkelsen, Benned!

Farfar her, er ikke verdens største it-nørd, så jeg må med skam
erkende, at jeg aldrig har været inde på konto/venner.

Det lærte jeg så idag inde på den her tråd, og jeg fik gudhjælpemig
også en ny ven, tak for det :)

MoxRacing10.480PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Bedre sent end aldrig :-)

Bennedbæk230.620Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Mourinho out!

Sidsel!

Muffi! Her!

Træls at man skal skrive her

hva sååå

Tråden er så fire et halvt år gammel, og bliver jævnligt vakt til live. Fandt trådstarter så nogen venner?

UniqueZky16.235PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Hallo :)

Hallo :)

CBN

Mit rigtige navn er FLUESVAMP HOMSE!

MartinHJ3.460PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderValideret KontoPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Er der mere sovs?

Mads

Holger?

Bennedbæk230.620Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Niko

tinplaster

Tytt

Johnny Kojak hvor er du

Han er sikkert til håndbold i Jylland et sted

Bennedbæk230.620Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Lucas find mig her;)))

Else?

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

^
Hun hænger henne i skidegyngen..

MoxRacing10.480PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Jeg vil også have en skidegynge LOL ;-)

Benno - jeg skaffer en. Har du præference for en bestemt farve? Vil ikke anbefale den hvide, og den cyclamen er udsolgt PT.

St. Pauli modellen m/u logo, er meget populær og uhyre praktisk!

MoxRacing10.480PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Mine nøgler?

Joebo9.080PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Præmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Når nu du har fat i leverandøren til den gynge, Smed, kan du så ikke høre om de kunne være interesseret i at blive præmiesponsor her på holdet?

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Men har de fleste af os ikke sådan en i forvejen

Bennedbæk230.620Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Tjoe.. men der er hul i min og sidst sked Else på gulvet ...

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name