Forum

Ahhh jeg skulle ind i dag tirsdag og skifte ud på mit hold.
Så startede runde 3 mandag? Det har der sikkert stået et sted, men hvorfor lave det om?
mandags kampe har altid været med i runden som har været i weekenden.
Åben lige igen i 10 min. jeg har et par spillere jeg skal ha udskiftet. bla. Betis som ikke spiller, da de skal spille europæisk.

Ses på grilllen.

Joebo9.080PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Ville virkelig være fedt med en app, hvor man automatisk kunne få notifikationer om kommende deadlines på de spil, man har hold i

Helt enig Malte. God ide.
Eller bare en notifikation, når tingene ikke er som de plejer.
Aflyst kamp, ændret deadline m.m.
Ses på grillen

Joebo9.080PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

"mandags kampe har altid været med i runden som har været i weekenden."

Nok ikke når den nye runde starter Mandag

Et par spillere udskiftet ? Jeg vil nok foreslå 8-10 sk

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Jeg ville nok ikke komme med gode råd, når man ikke selv har råd til guldhold, eller måske et fedterøv hold, fordi man ikke evner at skifte ud.

Nej det er også svært Haha

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

og de evner jo åbenbart ikke at skifte ud . Det har du lige indrømmet ;)