Forum

Havde 3 hold i EM.

Her skulle man nærmest ha 4 Albanien 4 Grønland og 3 fra Danmark for ikke ramle ind i gevinster

Sidder nu med 12 OSLO og 3 UNISPORT ( Gavekort 150,-)

Ydermere lige 3 ekstra OSLO pga mit hold FC Aung San Suu Kyi elegant med bred margin inden for top1000.

Jer der står bag Holdet.dk : hvad med forny jer ?

Unisport, her kan gavekort i øvrigt ikke bruges på de produkter der i forvejen er nedsat.

Så rent "optrækkeri" al sammen.

Så byd bare ind hvis det klør hos nogen af jer, en "smuttur" i indvendig kahyt til Norge(kan dog opgraderes)

Om jeg er utaknemmelig, ja kald det bare det - men ryst posen med de præmier, eller måske endnu bedre

DROP de præmier undervejs.

Hvad får man for sådan et OSLO gavekort? En tur på Oslo færgen i indvendig kahyt?

De 1.500 bedste managers (ikke hold) i runde 1 vinder et MiniCruise fra København til Oslo t/r i en indvendig standardkahyt med plads til 4 personer. Se frem til en udsejling fra København hvor i kan nyde en drink på soldækket. Næste morgen ankommer i til Oslo, og efter et besøg til den norske hovedstad sættes nu sejl mod København. Efter en afslappende nat om bord ankommer i til København morgenen efter.

2 overnatninger i en indvendig 2-, 3- eller 4-køjes standardkahyt

Bennedbæk234.375PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

I må sige til, hvis I vil af med sådan et :)

Jeg har sendt min sidste kode til dig via din væg herinde og så får du den tilsendt som mail også

Bennedbæk234.375PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderBronzepokalTop 10%PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra