Forum

Sorry for et opslag mere, kan ikke lige finde ud af hvordan man sletter det forgangende, og ville egentlig godt at folk kunne skrive på opslaget.

"Nu er der efterhånden 3 måneder til at verdensmesterskabet i Dart starter igen. Jeg har førhen for en 3-4 år siden, foreslået og lavet et forum om hvad folk tænkte om et dart managerspil. På daværende tidspunkt hvor at folk jokede lidt med forespørgslen. Sporten er dog vokset en del siden, og er lidt nysgerrig på om responsen nu ville være den samme?"


Sport?

Bum bum .. Værtshusspil for fullerikker er hvad det er!

Men managerspil til det - Genialt - Bring it on!

Bulls Eye!

Ged barberet!

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Pyha. Hvis din kommentar bliver som alle andres har holdningen nok ik ændret sig. At det er en sport er anerkendt, så den kan ik diskuteres. Ikke mange værtshusspil jeg kender hvor første præmien er 500.000 tusind pund.

Bare rolig Valdemar. Ikke alle ser på det som RMIR.

Ifølge ham ydes der kun sport øst for Storebælt.

Jeg læste dog følgende som stor opbakning: Men managerspil til det - Genialt - Bring it on!

Hvordan det skal sættes sammen ved jeg ikke, men jeg er også med på den!

Tror dog du skal skrive direkte til Swush, hvis det er noget du vil have dem til at overveje seriøst. Det sker ikke her i Forum.

@3 hov hov .. jeg har vist aldrig anfægtet at man også dyrker sport vestpå - der er dog forskel på hvilken sport. I vest handler det meget om traktortræk, hønseskidning og dværgkast. Sågar pløjning.

Herovre lidt anderledes ...

Noget mere interessant end andet - må dog indrømme at jeg ville elske dværgkast ..

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

RMIR du skal være velkommen herovre til at overvære en god omgang dværgkast. Vi serverer dog blot øl og ingen Økologisk Chai Mokka Cappuccino med mørkristede Etiopiske bønner og havsaltkaramelskum toppet med kardemomme-drys

  1. 5 ... LOL - den Chai kender jeg ikke - tænker det smager ligesom et ben der sover!

Næh, nej ... Det går fint med øl - gerne en kulsort Mumme eller Limfjords Porter - sådan en der nærmest skal tygges, og som ved indtagelse bevirker at man kan ræbe sig så flagene blafrer!

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Hvor tror du blæsten over Limfjordens vande kommer fra? Vi er jævnt glade for Limfjords porteren heroppe

Hancock Old Gambrinus - 9,25%, kan også noget, ka jeg huske..

MoxRacing10.480PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Når der laves managerspil på en polterabend "sport" som håndbold, så kan der vel også være for dart.

Jeg synes det er en helt igennem fantastisk ide med et dart managerspil. Jeg ser selv til tider en del dart, og det kunne virkelig blive en spændende konkurrence. Der er så mange nye talenter og mange etablerede spillere, så det er svært at forudsige præcis hvor langt de forskellige kommer selvom der altid vil være sædvanlige favoritter. Jeg bakker 100 procent op om ideen og håber at den bliver gennemført, jeg vil helt sikkert oprette et hold i det.

Så vil jeg foreslå skiskydning , En ubderholdende sportsgren og tv sender jo en del derfra

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Speed climbing er også ganske underholdende, og BMX og Beach Volley - alle olympiske dicipliner. Udspring kan også noget..

Thomas Adamsen149.740PræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker