Forum

Hej med jer :) Kan det være muligt at lave om på de præmier der gives til spillere der performer godt?? Tror jeg efterhånden har vundet 6-7 mini cruises de senere år, og kan umuligt komme afsted på de ture. Tænker og er sikker på, at andre har samme synspunkt som mig?!

Henrik


Det er så de kan reklamere med præmier for over 1.5 millioner kroner, for det er den værdi DFDS påstår, at de gavekort har. Men alle spillere er enige med dig, stortset ingen vil have de gavekort. Tænker, at de tjener kassen, når man ser antallet af hold i præmiepuljerne, så ja det virker underligt, at de ikke kan lave nogle større kontantpræmier i stedet eller finde nogle mere spændende sponsorer

Vil blive mere glad for 100 kr pr stk i de præmier jeg har modtaget i Cruise billetter

Er ligeglad med penge, men ville ikke have noget imod poletter til guldhold, i stedet for cruises eller småbeløb. 100 kr. for at ende i top-50 i superligaen er ligegyldigt.

Nu er der jo det med Cruise "præmierne" at holdet vel bliver betalt for at uddele de såkaldte "Præmier"

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

I det tilfælde har de jo bare endnu flere penge. Tilbagebetalingen er jo ekstremt lav, og spillene er stortset de samme igennem 15 år, så det jo ikke fordi der ligger en ekstrem udgift i udvikling. Kan godt lide holdet, men kunne være fint med en dansk konkurrent hertil bare for at presse holdet lidt i forhold til præmier :D

Det kan du vist roligt glemme alt om . Jeg tror ikke der er plads til 2 udbyder af managerspil . Jeg kender mange sportsint. men ikke ret mange spiller managerspil

stig markvardsen3.765PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Ny lækker første præmie i Football Fantasy...

  1. 6 der var 55.635 guld+ hold i EM-manager og ca. 13.000 i både Premier- og superligamanager, så der burde være en målgruppe. Superligaen havde jo også i nogle år deres eget managerspil kørende sideløbende med holdets. Så det tænker jeg bestemt ikke er umuligt, og hvis de kan formå at lave samme model som Swush, hvor de bruger teknologien til at udgive spil i flere lande seperat, så er målgruppen jo bare større

Ingen målgruppe ???? Ikke plads til 2 udbydere af managerspil ??? En konkurrent/konkurrence er det eneste der kan få dem til at hæve præmierne til lidt over det komplet latterlige. Det er kun fordi der ikke er konkurrence, at de kan slippe afsted med tilbagebetalingspct på 5-10 pct i præmier der kan bruges til noget. Du synes vel heller ikke det er særlig sjovt at spille hos en bookmaker med den tilbagebetalingsprocent i længden vel ? At blive ved med at kaste gode penge efter dårlige ? Lave 10 hold og kun veksle til 1 nyt guldhold hele tiden ? Er det tilfredsstillende for dig at tænke på at blive snydt? DE synes det er rigtig sjovt i podcasts og i deres platte promo-opslag - og med undskyldninger om manglende ressourcer/"vi er ikke en bookmaker" mm - men der er RIGELIG juice på hvert spil de laver til at dække omkostninger og mere til. 56000 guldhold = 5,5 mio kroner ind bare for at opstille ét spil med den samme skabelon og så opdatere resultaterne!!! Og rekorden bliver slået næste gang fordi markedet eksploderer for fantasy-managerspil ligesom i udlandet...Og ja - OSLO-turene er det rene bondefangeri/vildledende markedsføring; så der kan reklameres med præmieværdier, som der slet ikke findes. Er der virkelig stadig nogen derude som ikke kan gennemskue dette - eller bare fortsat fløjtende ligeglade ?

  1. 9 jo der er mange der har gennemskuet det, og det bliver ofte nævnt herinde :D, men spillene er jo stadig sjove, og man kan jo bare lade være med at spille, hvis det er helt forfærdeligt. Sådan har jeg det trods alt ikke, men kunne da være fint med en konkurent og ordentlige præmier

Hvor tager jeg fejl siden "irettesættelsen" her ? De markedsfører det som om der er millioner i præmiepenge og jeg prøver at gentage oplysningsbudskabet om hvor lidt vi rent faktisk får retur for vores indskud på disse hold. Der er mange ting i denne verden "man bare kan lade være med hvis det er forfærdeligt" - hvad skal jeg bruge den sætning til ? "du kan jo bare flytte ud af landet hvis du ikke kan lide det her" og lignende er jo ingen løsningsorientation; bare mindrebemidlet usaglig afvisningsargumentation og ikke noget der taler for krav til præmierne, hvis ellers du var interesseret i det!? Er det sådan du forhandler ? Sådan med lidt sød sukker og fløde så din kritik måske glider lettere ned og så andres forstummes?

Igen enig i at præmierne er til grin - og igen igen bliver man sgu nærmest trist over at kaste et blik på præmie bordet til det nyeste spil til NFL. Det er igen nærmest en fornærmelse - man deltager med et lod til 100 kr - ligesom tusindvis af andre - at komme i nærheden af præmie bordet kræver voldsomt meget - attraktionen er helt forduftet, selv om spillet i sig selv er sjovt nok - men præmierne burde i højere grad være en attraktion.

Og a propos forholdet imellem pris på produktet og mulighederne for at vinde skete for nyligt et yderligere skifte - som gør det endnu sværere at vinde og som tilmed latterliggør de kunder som lægger en hundredelap for hvert et hold de tilmelder. Det skete under EM hvor der jo blev lagt mange skillinger - men værdien og mulighederne for at vinde noget blev pludseligt - og som en tyv om natten - voldsomt reduceret - da der blev smidt 5000 hold i grams da der åbenbart var lavet en aftale om at de kunne smide om sig med gratis hold - vel at bemærke efter at langt de fleste havde købt og betalt for deres hold. At der udloddes gratis hold via alskens forskellige lamme podcasts og influencere er en ting - men at man pludseligt indgår en aftale kommercielt - og kaster i grams som vi andre har betalt for ... Hmmm...

Man ER på forkert spor ... I hvert tilfælde i forhold til at passe på sine kunder.

Ged barberet

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Det vigtigste for swush er helt klart at få lokket nye kunder ombord
Og så er det lige meget med de gamle vi er så dumme at vi spiller med alligevel selvom præmierne er til grin

Bennedbæk230.545Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Jeg spiller ikke med for præmiernes skyld, men fordi jeg synes det er skidesjovt og giver øget spænding i de sportsgrene jeg ellers holder af at følge. Præmierne er bare en behagelig bonus. Men jeg må give trådstarter ret i at de der “Oslo-cruises” absolut ingen reel værdi har og bare hober sig op.

Thomas Adamsen149.740GuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderGuldbæger
Rest in Peace, Chris Anker

  1. 11 Jeg kommenterede blot på delen om, at ingen skulle have gennemskuet det. Som jeg nævnte i min første kommentar, er jeg enig i, at der burde være penge i det her markede til både større præmier og en konkurrent :)

  1. 11 *

Nåårh den oversætter hashtag

Malthe - det passer jo ikke. Du bortrationaliserede mine synspunkter med den der om, at "man bare kunne lade være at spille hvis det var så forfærdeligt". Men jeg og mange andre vil gerne spille managerspil - og har sport og spil som hobby. Og i dette tilfælde så er der jo lige netop ikke nogen alternativer - og det er også set i det lys, at jeg ikke synes, at deres form for promovering er sjov at få stukket i ansigtet. Og dem der bare spiller "for sjov" og er ligeglade med præmierne synes sikkert også, at det er sjovt at spille poker med åbne kort og uden indsats - men det er jo lige netop disse kunder og deres accept og tilfredshed af status quo, som gør, at vi ikke ser nogen forbedring i præmierne, selvom de kunne mangedobbles. Der er også mulighed for endnu flere spil, fx er der nogen der efterlyser Dart, Europa/Conf league, Nations League, tennis !?; der er uendelige muligheder for nye konkurrencer/produktudvik-ling, der kunne være spændende at åbne op for. Der kunne også åbnes for flere typer præmiepuljer, ligesom i fx pokerturneringer med forskellige størrelser buy-ins til dem der nu vil (og dermed numerisk højere rakes/bidrag til huset/sitet fra dem der satser større).

Det var nu mest en kommentar til min egen besked for at sige, at selvom JEG synes præmierne er små, så råber JEG og skælder ikke bare ud på holdet, og at JEG stadig nyder deres spil

Nu rabler det videre for dig: "En kommentar til din EGEN besked" selvom du specifikt skriver i dine svar, at de er kommentarer til MINE opslagsnumre....

  1. 20 Som nævnt, taggede jeg dig, i forhold til kommentaren om, at ingen skulle have gennemskuet det. Men tænker ikke, at der er nogen grund til at skændes videre om det :)