Forum

Lasse "Glory-hole" Lentz vs. RMIRs Support

Det gælder æren - og et Managerhold

Lasse's udvalgte

Placering : Nr 6 - Cash 61.754 - fører med + 158 t

Hold før 13. runde: Hart - Ferdinand - Rafael - Flanagan - Valencia - Gerrard - Arfa - Bale - Rooney - Balotelli - Jelavic

PLs Stærkeste Offensiv

Placering : Nr 10 - Cash 61.695

Hold før 13. runde: Doni - Ferdinand - Rafael - Cahill - Petrov - Gerrard - Mata - Gylfi - RvP - Rooney - Cisse

Efter en elendig omgang, med latterlige dispositioner (salg af Scholes) og med groteske uheld for RvP og Gylfi (som hver især burde have scoret flere mål), halede PLs Stærkeste Offensiv alligevel lidt ind op de Udvalgte - og topplaceringerne er nogenlunde intakte for begge hold.

13. runde bliver en GYSER ... og med MASSER af overraskelser - Rotationer på mange hold gør runden helt uforudsigelig.

Kom an, Glory Glory :-)

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%
Så er der snart Vild med Svans - Får vi igen Astrid Kraghs nipple at se?????

Jaja - jeg er lige her ! :D Mata my ass!!!

Saha .... Saha ... Saha-ha ....hahaSahaha ....

Arghhhh .... det bliver nok bare nemesis at pege fingre ...

Karate-Kid5.050Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%

Fucking Cisse igen!!! jeg brækker mig

Saha et klamt impuls køb inspireret af undertegnede. Undskyld Lasse.

Da kun én kasse ... under standard, så vær du da bare glad for det - og at Arfa jo var ren guld igen. Til gengæld overrasket over at du satser på midterholdet City og deres offensiv - men sikkert klogt - Aguero kan godt gå mål-amok. Men der skal også noget til, for RvP laver hattrick mod Wolves!

<Slettet>

<Slettet bruger>

@6
Ja, og så helt udenfor husstanden :-)

John Andersen31.575PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
YNWA... Come on Liverpool <3

De spiller ellers godt AGF .... tror der er reel chance for at de får bolden op på FCKs banehalvdel indenfor en time ....

RMIR65.620PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

@3

Alle har da mulighed for at købe Cisse også dig Lasse,så den hænger du da vist helt selv på.Måske du skulle ha købt ham tidligere i spillet,nu er det jo ligesom ved at være for sent :o)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Tilbage på korset JESUS - julen er netop slut!

Nu er Jesus jo genopstået,så hvorfor dog gå tilbage til noget der for længst er overstået :-)

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Har du oddset, Jesus?
Du skulle nok have spillet 5/6 i suppen...... Kogt på søm, og have taget "kors" i alle kampe :-)

John Andersen31.575PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%

Glimrende humor,men må desværre skuffe dig mht. oddset John :o)

Kom så med den startopstilling ....

RMIR65.620PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

DAMMNED ... Han bænker Mata ....

Fulham: Schwarzer, Kelly, Hangeland, Hughes, Riise, Diarra, Murphy, Frei, Duff, Dembele, Dempsey. Subs: To follow /// Chelsea: Cech, Ivanovic, Cahill, Terry, Bertrand, Meireles, Mikel, Lampard, Ramires, Torres, Kalou. Subs: Romeu, Mata, Drogba, Malouda, Bosingwa, Turnbull, Sturridge.

Say My Name

@15
Da ikke særligt overraskende... Det har da stået flere steder :-)

Og det havde jeg også læst ... og at risikoen var der.

Say My Name

Kæft det er lækkert med guldkort, så man kan "fortryde handler" efter kampene......
Saha havde givet -34.000 uden guldkort......

Normalt -16.000 , men uden gentegningen ville det koste de - 34.000
Bare lige for at præcisere :-)

Skål ...

Say My Name

GF beviser i dag at de er klar til den forventede CL turnering i 2013 ved at spille lige op med de rutinerede CL rotter fra Østerbro, udmærket at øve sig her inden det går løs i Europa

Hvis det skulle ske ... (!), da får Søvndal en værdig konkurrent i et noget uheldigt kapløb om at være den som er i stand til at gøre Danmark mest til grin ude i den store verden.

Say My Name

Men her lige knap halvvejs i forårssæsonen er det da forståeligt man begejstres over en 0-løsning og 1 point - I det hele taget er man jo vant til små tal

Ser man bort fra GFs præstation/feberdag mod FCM som blev vundet med 2-0, ser det øvrige tal-materiale således ud for forårssæsonen:

• 6 kampe - NUL sejre!
  • I alle 6 kampe har GF scoret 0 eller 1 mål
  • I alt er 4 mål scoret i de 6 kampe
  • 4 af de 6 kampe har været hjemmekampe
  • Hjemmepublikummet er i samtlige forårets hjemmekampe blevet underholdt af i alt 3 mål

Det er sgu da en Århus historie der er til at forstå - Smilets by burde hedde Grinets by

:-)

Say My Name

De fleste ville sikkert bare tro det var endnu en dårlig Årsushistorie,så tror ikke det ville skade Danmark så meget som Søvndal ville være i stand til,når det først gik op for dem at at det bare var endnu en til samlingen fra den egn :-)

o_O

FYRR7312.160Top 10%PræmievinderGuldbægerGuldbægerSølvbægerSølvbægerBronzebægerTop 10%PræmievinderValideret KontoTop 1%Guldbæger
The Hidden Talent

Det er korrekt.

Villy Søvndahl er nemlig født i Struer kommune, der som bekendt er en forstad til Århus.
Det ved alle i udlandet også godt.

Når de ser AGF i CL, vil de med det samme tænke "Arhus, det er da der Villy Sovhdahl kommer fra, ikke? OMG de er internationale derovre i Arhus"

Synes godt om :o)

Ja ja ... Og der er vist endda planer om at lave en motorvej fra Århus til Struer. Kan i øvrigt aldrig huske om det er Århus eller Ålborg der er blevet afskåret fra omverdenen, efter skibet kappede broen ved limfjorden - Er du berørt Smed???

Kenny skulle have en monster los i røven ... krafted....hhfgvlwjhbff.w ikke Gerrard med - ikke engang på bænken. Og Agger på bænken. Er manden total idiot???

Ja og Suarez er selvfølgelig på bænken. Er du da HELT blank i PL...? Har du hørt om FA?

Nøjagtig som du så Everton sparede sine 2 vigtigste spillere (Jelavic og Baines), Spurs sparede VDV og Ade og endelig Chelsea sparede Drogba, Mata og Sturridge.... så kom dog ind i kampen mand...

Jeg er ikke voldsomt berørt af Limfjordsbroen, eftersom jeg bor v/Køge - men tak fordi du spurgte, det varmede :-)

Jeg medgiver at der for alvor er gået "kage" i den PL manager - Utroligt jeg stadig ligger nogenlunde til, for føler at mine udskiftninger har været helt tåbelige - Og har konsekvent valgt helt forkert kaptajn siden runde 3. - Det ER virkelig skidt - Men kan ikke klandres for ikke at have været OBS på de ting du nævner - både omkring Mata, Gerrard, Jelavic, Ade osv. - Nu er eneste redning i runde at RvP laver hattrick, hvilket jo til gengæld også er uundgåeligt.

Køge???? - Fik brormand gården?

Maxi havde været glimrende at få ind ....

Når han endelig får chancen har han det med at lave 3-4 mål. Der går så gerne et års tid imellem...

GLIMRENDE illustreret ved at Doni nu fik RØDT kort .... RMIR RMIR RMIR ......

Hold da kæft mand, nu har de ingen målmand til semifinalen i FA cuppen. Så er sæsonen ødelagt...katastrofalt for dem og pisse heldigt for Everton. De sidder og griner nu!

2.reserven fik da en god start!

Men op i r.... da med den FA ... kan da ikke interessere andre end nærmeste familie

Ja jeg er også græsk/katolsk overfor den. Men da overrasket over at RMIR og Knofler går så meget op i den?

Forstår efterhånden hvorfor du kalder dig "NØRDEN" med den store og imponerende viden du er Smed.

Respekt og hatten af for dig min ven ;o)))

Ja, han er ikke ueffen .... (man undrer sig så bare over hvorfor han ligger så håbløst til i spillet) - Men måske vi bliver lidt snydt, Jesus, for oftest kommer hans guldkorn efter kampnene er fløjtet igang. Vist en Århusianer finte.

Ahhhhhhhrr han er da kommet godt op i det store gear i La Liga og med to hold placeret omkring nr 400 i CL ud af næsten 37.000 deltagende hold er det vel ikke så ringe .........eller hvad?

Med hensyn til guldkornene først kommer efter spilstart,ville vi andre nok også vente med at komme med dem hvis vi ville være blandt de bedste.

Jesus du er min ven :-)

Erkender at det ikke kører optimalt i øjeblikket i alle spil. Har fokus på PL grundet en privat dyst, og så CL i Sverige hvor jeg har 9 hold i top 100 og 850.000 op til betsafe sejren. Men det er jo bare et par jævla svenskere, barnmat..!

Superligaen irriterer mig grænseløst, men prøver dog for en sjælden gangs skyld at følge lidt med.

Jeg vil dog næsten garantere at jeg ender i top 100 i PL, men det kan vel næppe imponere d' herrer :-)

Mht guldkorn så hører jeg ikke til de typer der søger respekt på forum ved at røbe en masse INDEN deadline, ligesom visse andre..

Spin er godt, dobbelttydigt spin er dobbelt så godt :-)