Forum

Swush tjener Millioner af kroner, men aligevel er præmierne helt til grin små og der er alt for få. Jeg gider personligt ikke mere, jeg har vel brugt ca 800 kr på at lave hold herinde, og jeg har endnu ikke vundet noget, selvom jeg faktisk ligger top 10-20 hver sæson.

Hvis jeg skal fortsætte med at spille, så skal der komme flere præmier, ikke fordi jeg er grådig, men fordi i burde han mere end rigelige ressourcer til at gøre spillet endnu sjovere.

Rasmus Bauer905PræmievinderPræmievinderValideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Mistet Udmærkelse
Eriksen🤩😍
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Tror ikke swush tjener millioner af kroner...

Du ligger i top 10-20 hver sæson? Så må det være en anden profil du har brugt...

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Jeg lå også engang i top 20 i vores interne pulje, og hvad vandt jeg ved det?.
Hva hva hva hva...!

Meget dårligt Swush.

Nej alvor til side - jeg har ofte brokket mig over præmierne og vil hjertens gerne gøre det igen!

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Præmierne er helt til grin!

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Præmierne er generelt for små. I et spil, hvor meget bliver afgjort af tilfældigheder, bør der være flere præmier, i hvert fald, hvor man kan få et nyt hold i præmie. I superligaspillet er det under 1% der får præmie, hvis der er 11.000 deltagere, som der har været de sidste to gange. Det er for lidt!!!

UniqueZky16.235PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Erfaringen siger man bliver våd her

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Der skal ikke være flere præmier. Top 50 er et helt fint præmiespænd. Præmierne i denne top skal dog være bedre, noget bedre - især breddemæssigt. Det hold-gavekort er bare ikke en top 25-placering værdigt, og der er heller ikke meget ved at vinde et gavekort til elektronik på 6 kroner eller et unisport-gavekort på en 20'er. Vi behøver ikke denne kæmpe store første præmie, men placeringer fra 25 og op fortjener i min bog at blive belønnet med en præmie til minimum 500 kroner af værdi, og selvfølgelig højere jo længere op vi kommer. Bare de ikke er ligegyldige.

Usynlige placeringer synes jeg dog ikke skal belønnes, som du foreslår.

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Arh, Rasmus - top 10-20 UDEN præmie, den skal du vist længere ud på Lars Tyndskids Mark med..... ;-)

Tjekkede lige din profil - og fandt disse placeringer:

CL Knockout Manager 2011 (1) MessiChessy 608

+ La Liga Manager Forår 2011 (1) OffensiveDefence 276

+ VM Håndbold Manager 2011 (1) LetItBe 1.653

+ Premier Manager Forår 2011 (1) GoldenCircle 3.510

+ Champions Manager 2010-2011 (1) MuchoStars!2750 4.595

+ La Liga Manager Efterår 2010 (1) HvemEllers 613

- jeg mener, at 1-tallet i parentes viser, hvor mange hold, du har med og ikke din placering..... ;o)
- og ja, jeg ved godt alle disse spil ikke er afsluttet, men gi'r måske alligevel en indikation....?

Men ellers er jeg da enig i, at præmierne, efter de første 15-20 præmier er uddelt, er lidt "fesne".

Om der skal være flere afhænger helt af, om det bare betyder at de "gode" præmier bliver ringere - så synes jeg det mister sin værdi.

Men generelt er jeg tilhænger af, at få så meget som muligt, for så lidt som muligt (ja, jeg er Nordjyde ;-) - så kan Swush minimere sit overskud, og anvende pengene til både flere og større præmier, så OK med mig :)

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Tror da alle gerne vil have så gode præmier som muligt,og det vil jeg da også!

Når det så er sagt,spiller jeg ikke for at vinde nogle præmier,men udelukkende for spændingens skyld!

Tror de fleste deltager for spændingens skyld og ikke udelukkende for præmierne!

Men det er da muligt jeg tager fejl,det er jo menneskeligt!

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Jesus - du har rat!

Det er menneskeligt at fejle (ikke at jeg har gjort det.... ;-)
- og guddommeligt at tilgive......

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Hæ hæ...... nej det kunne jeg da helller ikke forestille mig du nogensinde har gjort !

God humor Finn og held og lykke med dit hold i Ålborg som nok skal klare skærene og blive oppe!

JESUS4YOU39.545Top 10%PræmievinderTop 1%SølvbægerTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%
Når alt kommer til alt,er der kun en man kan stole 100% på!! Jesus the only ONE !!

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Vedrørende om Swush tjener penge, så er det jo let at finde ud af. Swush er et anpartselskab og dermed er regnskabet offentligt tilgængeligt og med adgang de rette steder kan årsrapporten frit trækkes. Da jeg arbejder som revisor til dagligt, har jeg denne adgang og har trukket senest årsrapport. Denne vedrører dog 2009, da årsrapporten for 2010 endnu ikke er offentliggjort.

For 2009 er der et resultat på DKK 23.303 efter en omsætning på DKK 3.487.813. Det forholdsvis lave resultat skyldes primært lønninger på DKK 2.328.669. Selskabet går ud af året med en egenkapital på DKK 1.744.742.

For 2008 var resultatet på DKK 719.000.

Rasmus H.M.15.810Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Guldbæger
En quicky er da ok

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

AHA...!

Overskuddet er altså faldet i takt med præmierne er faldet, i 2008 var præmierne nemlig klart højere end i dag.

Konklusion, sæt præmierne op - det er det rene win / win for alle...!

:-)

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

I de store længerevarende spil som har størst appeal (Superligaen + PL + VM/EM Fodbold) bør der være en ny middelklasse bil i førstepræmie!

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Præmierne er helt ok.

Svar af LauraLove er slettet. Vi accepterer ikke indlæg skrevet af skyggeprofiler fra blokerede brugere.

Vi overvejer om profiler skal være verificeret via mobil før de kan skrive i forummet for at fremme en mere ærlig debat. Yderligere tiltag kunne være vise fra hvilket ip nummer indlæg er skrevet.

Hvad siger i debatører om emnet. Vil det fremme debatten og troværdigeden på forum?

@RMIR
Du har desvære en urealistisk tro på hvor nemt det er at finde sponsorer.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

I frygt for repressalier vi jeg spørge SWUCH!!
hvor mange brugere er blevet blokeret ???
jeg vil gerne anmode om at vide hvor mange "skyggeprofiler" der er med H point da dette er tilfældet med laura, da hun havde 125 H point.... dette ville være små dumt at bruge penge på en skygge profil med H point.
derudover er brugen af IP adresser, som sporing af "skyggeprofiler" er hen i vejret, da der ofte er mange der kan benytte samme computer, eks, i klubber og biblioteker, dette gør at mange kan få blokeret deres profiler uden at have gjort noget "galt".
vil dog sige at vis det er fremgangsmåden bør alle IP adresser der har mere end en profil blive blokeret.
eksempelvis mener jeg at mistænke Aggertilbage for at være en "skyggeproil"
mvh
Peter Lund

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Jeg synes også præmierne er uinteressante det øjeblik kontantpræmierne frafaldt. Tilbagebetalingsprocenten er latterlig, og derfor gider jeg kun oprette hold hvis jeg kan finde nogen at vædde indbyrdes med!

Ved godt at det grundet lovgivning ikke er muligt at udbetale kontanter i øjeblikket , men alligevel...

Angående årsregnskab er det jo tydeligt at alle pengene debiteres lønninger, ved ikke hvor mange folk og timer det kræver at drive Swush.com, men 2,3 mio for et år er da god aflønning ;)

Flere af disse penge burde da gå til præmier hvis du spørger mig, da jeg er kunde her!

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Det svarer vel til 2 fuldtidsansatte ... og flere kan der da vel heller ikke være til at drive det site/spil!

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Jeg ser ingen grund til, at folks IP skal stå offentlig tilgængelig på siden. Jeg tror ydermere, de fleste kan regne ud, hvornår et indlæg er skrevet med en dækbruger.

Stemte: Præmierne er helt ok.

Jeg ville gerne deltage i en saglig debat, men jeg gider ikke bruge tid på at besvare hånlige indlæg med dumme bemærkninger. Det er livet simpelthen for kort til.

@Tony
Med syv fuldtidsansatte og et par på deltid, vil du nok kunne regne dig frem til at det ikke er millionærlønninger vi lever af. Der er sikkert nogle af vore kritikere der vil syntes at det lyder af mange ansatte, men nu laver vi meget andet end Holdet.dk.

@Peter lund
Det har det aldrig været vores ønske at spillene skulle tiltrække ved hjælp af tilbagebetalingsprocenter-, men som ren og skær underholdning. Når lovgivningen bliver til det kan det godt være der kommer nogle udvidelser til spillet der indvolvere direkte pengespil.

Med venlig hilsen
Jesper, Swush.com

Hvis der er stavefejl vil jeg godt give min mobil skylden med det samme.

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

@13 & @18,

Du siger at jeg forholder mig urealistisk til hvor let det er at finde præmie-sponsorer ... hmmm ... Den kunne jeg godt tænke mig at udfordre dig på, for jeg er stensikker på at det vil være en forholdsvist enkelt at øge jeres forretning markant, og sikre mulighed for at udlode præmier som jeg nævner. Det bliver givetvis for meget at komme ind på her, og nok også upassende, men det skulle ikke tage mig mange øjeblikke at lægge en skitse frem til en forretningsplan, som sikrer en udvikling med stor vækst, stærkere branding og et bedre/bredere tilknytningsforhold til kunderne.

Det kræver bl.a. udvikling og et delvist ændret forretningskoncept - En ting der ligger lige til højrebenet er at udvide/forbedre sitet her til indbefatte mere og andet end det gør nu - og dog beslægtet. Prøv som eksempel at bruge en ½ time på at se nærmere på bold.dk og deres service/koncept ... Alt hvad de har er noget som Swush/I kan tage til jer og gøre til en del af jeres koncept/ydelser - med logisk sammenhæng til managerspillet. DET vil give kunder i butikken, og DET vil give større appeal til sponsorer/samarbejdspartn-ere osv.

Som eksempel!

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Præmierne er helt ok.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Jeg har indtil nu ikke gidet at deltage i debatten...

Men hvad sker der for jer Swush? Er Rasmus Bauer blevet "banned" "slettet" for at skrive ovenstående indlæg?

Hvilken paragraf i jeres regelsæt for debattering i forum har han overtrådt med sit indlæg?

TN15.085Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Præmievinder
...

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

aner ikke hvor mange, men tror at rigtigt mange er udelukket fra at sige noget her - og vist ikke noget med "en måned" men vist for bestandigt! - Men måske jeg tager fejl .. Hvor er Bauer, Guti og hvad de ellers hedder ...

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Mr. Brightside brygger konspirationsteorier.

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Mr. LeSwushAmore i ælten!

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Præmierne er helt ok.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Præmierne er helt ok.

<Slettet>

<Slettet bruger>

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

  1. 12

Det tog kun 13 år inden bilen kom på banen. Vedholdenhed betaler sig :-)

Don K17.450PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%
Kom nu med det anfører hattrick

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Nu er det jo ikke en million ... Men, okay en bil kunne være en start. Men herregud - er ikke meget for EL biler - det er virkelig overvurderet - foretrækker en grum suv diesel!

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Det er vi ikke i tvivl om RMIR. Miljø svineri, føj..!
Den vil da sikkert pynte i garagen.

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Man kan jo så tage debatten op igen efter 13 år. Nu tjener Swush i hvert fald millioner. Og hold kæft hvor er præmierne stadig sløje.

Præmier for over 4mio. Den skulle jeg godt nok vende og dreje et par gange, inden det gik op for mig, at Swush siger 3500 stk mini Cruise gavekort * værdi på 1049 og deraf præmier for de første cirka 3.6 mill.
Hold nu med de forbandede Cruise gavekort. Giv mig gerne en statistik på, hvor mange der indløser dem. Mit bud er 5% og mit bud på jeres indkøbspris pr. stk. for det lo** er 150 kr..

Fedt med bilen i år, synes jeg. Det er satme en præmie, der rykker. Men 15.000 bananer til nummer 2. Amen come on. Kom med nogle seriøses pengepræmier.
Den er gået for længe nu.

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

@29 ... Ingen kan i hvert fald beskylde mig for at være klimatosser! Og nej, på disse kanter der venter vi feks stadig på at man introducerer en model der gør at man kan sortere affald på et centralt sted, og ikke belemrer os dødelige med at skulle adskille ens affald i 10 kategorier, og have 4 mands store affaldscontainere til at stå og fylde unødigt. Idiotien når uanede højder - om det så er at man i tiden skal spise softice med en ske lavet af engangs bambus - vorherrebevares - eller om det er at man skal øve hærværk på en mælkekarton eller citrus danskvand, for ikke at få en plastkapsel til at mase næsen!

Ged barberet

RMIR65.600PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

  1. 30

Jeg er også af den overbevisning, at Mini-Cruise x3.500 ikke kan tælle som en præmie i præmiepuljen på 3.800.000,-
Swush betaler jo ikke 1.100 pr. stk, men betaler sikkert et par hundrede pr. indløste kupon.
Jeg har vundet et sted mellem 50 og 100 og aldrig brugt dem, så de er i hvert fald ikke 1100,- værd for mig (og mange andre)
Prøv med 3.500 gavekort på 1000,- til en supermarkedskæde. Så skal jeg love jer for, at alle 3.500 bliver brugt.
De kan desuden også bruges i weekenden og i højsæson, og man slipper derfor for at planlægge indkøb til en grå regnvejrsdag mellem mandag-torsdag i oktober.

For at være helt ærlig, så synes jeg at det er decideret bondefangeri at skrive 'præmier for over 4.600.000'.
Alle der betaler for produktet er over 18 år. De fleste kan godt regne ud, at de Mini-Cruise er den eneste og billigste vej for Swush at kunne melde et så højt præmiebeløb på skrift ud - uden at det er direkte ulovlig markedsføring.

Her er forslag der kan erstatte Mini-Cruise i fremtiden:
Gavekort til:
Supermarkedskæder
Eksklusive vinbutikker
Royal Copenhagen
Mere Unisport
Byggekæder
Planteskoler
Måltidskasser
Gaveæsker (oplevelser)
Ikea
Kino.dk
Bog og Idé
mm.

Når det så er sagt så er det lækkert med bilen!

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Intet nyt i det, det skriver de til alle slutrunder, præmier for flere millioner kr...

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Til sidste VM endte præmierne på sølle ca. 5,8 pct af Guldpuljen. Hvis der var konkurrence om dette, og større interesse, ville man kunne 10-doble pengepræmierne og samtidig have rigelig råd til sine Champagne-vaskere på Victor.

Disse Olso-Cruises er intet værd. Du bliver jo fanget på den dødssyge båd i dagevis hvor du bliver tvunget til at bruge en masse penge ombord. Så at regne dem i pengepræmieværdi og reklamere på dette er forbrugervildledning.

Heldigvis går pengene også til gode formål, fx masser af podcasts med platte værter der fortæller os alle hvem vi kan differentiere os på ("kun 2 pct der har ham").

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Enig i at et Oslo cruise er et gældsBrev og ikke en pengepræmie. Rederiet betaler formentlig Holdet for at få lov til at afsætte de gavekort.

Stemte: Der bør være bedre/flere præmier.

Endnu en årsag til at tour manager er bedre end købespillet
Ingen Oslo Cruise i Manager men en mio i Købespillet

Bennedbæk231.355PræmievinderGuldbægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra
Du skal afgive din stemme før du kan kommentere