Forum

Jeg så FCM-Vejle i går tv'et og undre mig nået over kamprapporten her på holdet. Der er flere åbenlyse fejl.

Så jeg besluttede mig for at holde holdet.dk's kampreferat op imod superliga.dk, samt selv efterse diverse tidstempler ved at spole frem og tilbage i kampen. (Kan gøres via. viaplay)

Her er følgende uoverensstemmelser:

13' Superliga.dk: Skud på mål fra Kollinger. (Kommentar: Bør nok ikke noteres som afslutning).
45+1' Superliga.dk: Skud på mål fra Isaksen. (Tydeligt skud på mål - klar fejl af holdet.dk).
47' Holdet.dk: Skud på mål fra Kaba. (Der er intet skud på mål fra FCM i min. 46-48 - klar fejl af holdet.dk).
51' Holdet.dk. Assist Mabil. (Tydeligt at Mabils indlæg til målet scoret af Kaba bliver forlænget videre af en Vejle spiller. Isåfald bør det vel ikke noteres som assist så vidt jeg ved.)
63' Superliga.dk: Skud på mål fra Isaksen. (Tydeligt hovedstød på mål og redning af målmand - klar fejl af holdet.dk).
65' Holdet.dk: Skud på mål fra Paulinho. (Der er intet skud på mål fra FCM i min. 64-66. - klar fejl af holdet.dk)
67' Superliga.dk Skud på mål fra Evander. (Tydeligt skud på mål. - klar fejl af holdet.dk)
84' Superliga.dk Skud på mål fra Ezatolahi. (Tydeligt skud på mål - klar fejl af holdet.dk)

Det er satme mange fejl i bare en kamp af holdet.dk!
Man mister jo helt tilliden til spillet som helhed! Man fristes til at tro det er rent tilfældigt hvad der bliver noteret i de kampreferater.

Mvh. Søren


Hej Søren

Vi er bestemt heller ikke tilfredse med hvad der er leveret af skud på mål og redninger i denne Superliga-runde. Vi må gøre opmærksom på at vi ikke verificerer skud på mål og redninger op imod en officiel eller ekstra kilde, og derfor er vi selvfølgelig afhængige af, at det vi får leveret er forsøgt leveret korrekt. Vi har bedt vores leverandør om at tjekke runden efter igen.

Assisten derimod - som er en lidt anden diskussion - er verificeret efter den normale arbejdsgang, hvor den kilde vi verificerer op imod har givet assist. Ved nærmere eftersyn mener vi dog også at Mabil's indlæg bliver decideret forlænget og derfor må falde uden for enhver bagatelgrænse for hvor, meget bolden må berøres. Vi har derfor fjernet assisten.

Med venlig hilsen
Christian