Er der andre, der har problemer med at validere jeres konto, når I skal have udbetalt en præmie? Den melder fejl i linket i alle browsere?
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Kræver guldkort at få udbetalt præmier
Checkede lige mit Guldkort og ser at det skal fornyes d. 1/6-21. Er det stadig gratis?
Say My Name
Ja men kun hvis man har over 50.000 HOF point, men det er snart ved at være udvandet med alle de point der bliver uddelt i alle mulige spil og burde helt klar hæves til 100.000
Slut med Serie A og Bundesliga herfra
Så er jeg nødt til at få lagt mine 3 profiler sammen - så når jeg op på 124.000 point!
Det er ikke tilladt at have flere profiler. Men forstår godt man er nødt til det, når ens profil konstant bliver lukket af administratoren grundet barnlig og utidig opførsel på forum.
Grænsen for guldkort er faktisk blevet ændret. Det er rigtigt at man tidligere skulle have 50.000 HOF point, men efter de nye regler skal man istedet nu være i top 50 på HOF for at få kortet. Dvs i skrivende stund skal man have godt 53.520 point. De nye regler har så også lige den finte, at hvis man ryger ud af top 50 så skal man aflevere kortet ;-)
Rest in Peace, Chris Anker