Forum

Hvorfor får Dyhr ikke 50.000 for rent bur mod Aalborg?


Man skal være på banen i minimum 60 min

Bennedbæk230.545Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%SølvbægerPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Top 10%
Slut med Serie A og Bundesliga herfra

Aha, tak. 👍🏼

Så er der gaveodds igen på de jyske storhold i Suppen.

Tænk engang at man kan få odds 1,80 på Viborg til at banke FCN, og samtidig flotte odds 1,95 på Randers til at banke Brøndby.

Har aldrig set så sikker en double.

Hold dig til emnet, Smed - tror du GF ryger ned i år?

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Mon ikke det afgøres 12. Maj når Vejle byder dem velkommen .. den tror jeg sgu Vejle napper, og så står den på 1. Division til sommer. Så skal de sgu til at spille i Sundby idrætspark imod Fremad Amager .. og de får nogle lokale dramaer imod Jammerbugt og Vendsyssel og andre lortehold.

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Geeeeeeeeeeeeeeee F ......

RMIR65.510PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%BronzebægerPræmievinder
Say My Name

Nej AGF klarer frisag nu de klogeligt har indlemmet Thorsteinsson igen.

FCN derimod ligner en oplagt nedrykker.
Der er også for mange sjællandske hold i suppen, og nu ser det gud hjælpe mig ud til at enten Helsingør eller Lyngby skal op og ydmyges også (håber det bliver Lyngby pga pølserne). Horsens er sikre oprykkere.